Underbart

Igår åkte vi till parken Lums Pond med lilla Zach. Det var helt underbart, solen värmde härligt och jag fick nästan solbränna i ansiktet (eller inte). Zach sprang runt som en galning och träffade lite andra hundar, som alla va dubbelt så stora som han själv.

Nu sitter jag här och klockan är 6, har redan varit vaken en halvtimma. Måste åka halv 7 för att komma i tid till praktiken som börjar halv 8. Men jag är inte speciellt trött, jag är ju pensinär. Jag somna innan kl va 21 igår, I love gå och lägga mig tidigt. Efter idag är det bara 5 gånger kvar på paraktiken. Den 1 maj har jag min sista lektion sen är det ledigt ledigt ledigt ledigt!!

Denna veckan är ganska busy med massa plugga och på onsdag åker vi till New York för att hämta darlings syster som kommer från Kenya, det ska bli väldigt kul att träffa henne. De har inte setts på 10år, sjukt lång tid! Men iaf hon ska stanna i tre månader, hon bor nog hos Darling andra syster. Fast självklart är hon välkommen att bo här om hon vill det. Sen hoppas jag att vi kan boka biljetterna hem till Sweden också :)

Nää nu ska jag gå och fixa mig och väcka darling.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0