VA?

Kollade in väderprognos på nätet och det står att nästa fredag ska det bli 26 grader. Say what? Det vet jag inte om jag tror på. Men det hade ju varit himla skönt :)..

Idag är det lördag och jag borde vara i skolan, men jag känner inte för det! Hade bestämt mig hela veckan att jag skulle stanna hemma idag. Vi skulle ändå bara ha föreläsning och det började halv 9 vilket betyder att jag va tvungen att åka halv 8. Nej tack, har inte missat en enda lektion denna terminen så 1 gång tycker jag inte är så farligt.

Nu har vintern kommit tillbaka hit, det är svinkallt ute och det ska bara bli ca 8 grader idag. Hallå va hände med våren?

Ska strax köra darling till jobbet, sen ska jag hämta hans systerbarn för att vi ska åka till the mall på story time. Det blir nog trevligt. Sen ska jag hem och städa och plugga! Snart är det springbreak :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0