Dagarna de går

Här sitter jag och bara myser i regnet, ja alltså jag sitterju inte i regnet utan inne och det regnar ute :). Är tokförkyld, hostar och har mensvärk, buhu vad det är synd om mig! Eller inte. Jag har ju sommarlov och all tid i världen att vara sjuk just nu. Har varit en stressig vår och vädret går verkligen upp och ner här så det har väl sin inverkan också.

Helgen har bara susat förbi, har inte gjort så mycket. Tog med Elin till Marshalls och köpte nya skor och badrumsmattor. Behövde verkligen nya skor och badrumsmattorna behövde jag för att piffa upp vårat hem lite. Vi har bott här i ett år om två veckor, vi har INGETING på väggarna.... Jag håller på att försöka inreda lite, jag är ju inte speciellt haj på det men jag försöker iallafall :)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0