Galen

Ibland blir jag bara totalt galen på hunden. Idag när vi va i parken fick han världens tokryck och bleev helt galen. Han började med att bita på sitt koppel, vilket han inte får. I vanliga fall så släpper han det när man säger drop. Men idag blev han helt galen och hoppasde och försökte bita mig. Jag blev arg som ett bi och försökte lugna ner hunden...but NOOOO helt tokig. Eftersom vi va ute i public ville jag inte ställa till med en scen haha... Så jag ringde darling och beklagade mig och sa att jag ska lämna bort hunden för jag orkar inte mer....

Men självklart ska jag INTE det. Nu ligger han här på soffan och snarkar och är bara såååå söt. Det är ju därför han är så bortskämd, han har världens puppy eyes!

Mina fina killar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0