Mycket

Här har man sommarlov och tror att man ska ha tid att slappa järnet. Men nooooo det är mycket som ska fixas. Framför allt har jag en drös med pappers arbete för kommande Sverige resa. Det ska sökas visum till darling, jag ska fylla i visum papper så jag kan söka visum på amerikanska ambassaden när jag kommer hem. Mitt visum går ut på måndag. I cant believe it's been 3 years. När jag fick mitt visum tyckte jag det var så länge med 3år.

Sen ska huset få spring cleaning och garderoben ska organiseras. Affärsideer ska smidas och bli verkligehet. Det kommer bli en hektisk men kul sommar.

Vädret är helt kanon, ligger runt 25 grader + varje dag, och lite svalare på kvällarna. Man kan verkligen inte klaga.

Later!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur är din söndag sötnos? (:

2010-05-16 @ 15:25:06
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0