Trötter

Sittar och tittar på Biggest Looser. Det är snart final och det är ju helt sjukt hur mycket vikt deltagarna har gått ner på så kort tid. Han som har loosat mest har gått ner 90 kg på 18 veckor, helt sjukt.

Jag tog med min lilla Zachiboy till parken förut. Det var uppehåll så jag passade på, men såklart började det regna när jag gått halvägs. Zach älskar att springa i gräset när det är blött, han blir helt galen. Sen skulle han bära i väg en stor gren som va nästan 2 m lång. Han är lite knäppis min sötis!

Vid elva ska vi hämta darling på jobbet och sen ska vi krypa till kojs... Så spännande har jag det, haha. Men det är självklart lite gött att bara lata sig när man har sommarlov.

Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0