2 gånger

Nu har vi sett våran lilla dock två dagar i rad. Jag går hos två olika läkare pga vissa orsaker som jag kan berätta om senare. Så igår va vi hos våran vanliga läkare och hon mätte magen, vägde mig, och så gjorde hon ett snabbt ultraljud. Den lilla såg ut som hon spelade fotboll där inne. Det bästa va ändå att se hur hela Richards ansikte lyste upp när vi tittade på henne. Han hade världens leende. Han kommer bli världens bästa pappa!!!

Så idag va det dags igen. Vi har en helt underbar ultraljuds technichan, hon berättar hela tiden vad det är vi ser. Lilla dockan väger 400gr så hon är lite liten men hon har ju 17 veckor på sig att växa. Men allt såg jättebra ut, och det gör mig så himla lycklig.

Igår kände jag några rejäla sprakar, har ju känns henne innan. Men igår var det verkligen starka sparkar. Himla härligt, jag blir så lycklig!!!

Imorgon är det Thanksgiving så idag är det som fredag. Undertbart!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0