Babyshower

Ja bor man i Americat så ska man väl självklart ha en babyshower....eller? Varken jag eller Richard är från Amerika. I Sverige existerar väl inte speciellt många babyshowers (eller det kanske det gör?), i Kenya har de väl en slags babyshower, inte precis som en traditionell Amerikansk sådan.

Men iaf vi har bestämt att ha våran babyshower på julafton i år. Vi gör det lite tidigt för att jag kommer inte ha tid i vår när jag ska försöka plugga entermin på mindre än tre månader. Julafton blir perfekt i och med att jag vill skapa tradition från förra året med julfest på julafton. Det blir alltså två flugor i en smäll.

Jag har absolut inte en babyshower för att folk ska komma med presenter, man är lika välkommen utan. Men det ska bli kul att ha en fest för våran lilla flicka som ska komma i mars juh :)

Så igår va jag och darling på babies r us och gjorde en regestration. Vi helt enkelt anmälde oss och fick en scanner och kunde gå i affären och scanna allt vi vill ha. Och sen kan folk gå till affären och se vet de vad vi vill ha, smart va :). Jag gjorde mest regestration för att få en free gift bag och en massa kuponger :). Ska göra regestration på två affärer till (mera giftbags :)

Nää nu är jag hungrig, kanske man skulle äta lite glass....

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Åh vad skoj med babyshower! Blir faktiskt större och större här hemma i sverige också har jag hört. Kommer tyvärr inte ha tid att ha någon själv även om det vore underbert :)

2010-11-02 @ 10:08:44
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0