Bläääää

sch igår och idag har jag kännt mig fruktansvärt sur och irreterad. Varför vet jag inte. Och jag kan inte skaka av mig den här känslan och jag blir snart galen på mig själv.

Alla småsaker som inte är bra just nu är värdsproblem för mig.

Number one:

Jag är så jävla trött på våra jävla idiot grannar.... De spelar TV och musik med högsta bas. Va fan är de döva där inne eller? Det är så jävla irreterande att höra dunk dunk dunk varje dag. Vi har klagat hos hyresvärden och sen var det tyst i en vecka eller två. Jag kommer garanterat klaga igen om de inte slutar.

Number two:

Husbyggare i Americat. Vem fan bygger pappershus? Vi hör allt våra grannar gör. Så jävla irreterande. När vi ska bygga hus ska jag skeppa ett najs hus från Sverige med dunderisolering och en bra dörr. Jävla skit!

Number three:

Våran dammsugare. Fan nu har den bara helt lagt av och suger inte nåt. Over all så är amerikanska dammsugare skräp. Jävla 1800-tals dammsugare. Åhhhhhh.... Hur ska jag kunna städa?

Number four:

Jävla brödrost. Den rostar bara på ena sidan mackan... Vad är det för stil? Ska inte en tio $$ brödrost hålla mer än ett år??

Number five:

Andra grannens ungar som klampar som jävla elefanter i trappuppgången. Harregu jag fattar inte hur små barn kan klampa nåt så förfärligt.

Number six:

Jävla white trash ghetto people som hänger i våran trappuppgång. Lämnar skräp och röker både det ena och det andra här inne. Usch, ska fan ringa polisen nästa gång jag ser de. Det lustiga är att de bor i ett radhus på andra sidan gatan.

Sådär, då va jag nog färdig på allt klagande idag. Nu ska jag åka to the mall och sänka mina bekymmer i tröstshopping a la windowshopping. Eftersom jag inte har en spänn. Ska nog till target och burlington också och register för mera babysaker :)

Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Susann Bruno

Haller med om dammsugarna! Helt vardelosa! JAg fick arva en Miele av min forra chef som flyttade hem till SVerige, den ar kanon! Och jag har ocksa grannar som jag hor hur mycket som helst av... Vet allt om foraldrarna love issues! :)



Ahhh, bebis saker... Old Navy har sjuuukt mycket fina bebisklader for girls! Du borde aka dit! :)

2010-11-06 @ 01:11:17
URL: http://susannbruno.blogg.se/
Postat av: Maria

SV: Mycket kommer att tas bort från listan. Det är mkt som det är fyra, fem saker av tex 4paket med onesies, 6 filtar osv osv. Så det är inte 130 enskilda saker. :-D Sen kom jag in till avdelningen med nappflaskor, nappar osv, och där kommer man lätt upp i nummer. Ska i alla fall tillbaks dit igen nästa vecka.

Vem anordnar din shower?

2010-11-06 @ 15:35:20
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0