Bye bye phone...

I torsdags bestämde sig min kära iPhone att inte fungera mer. Jag vet att iPhone kan göra så ibland. Jag ringde kundtjänst som självklart var stängt eftersom det var thanksgiving. Fredag morgon ringde jag så fort jag vaknade. Fick en tid i apple affären så skulle de titta på telefonen. Det var miljoner människor i the mall där affären ligger. Va ju årets största rea dag.

Iaf, killen tittade på telefonen och gjorde lite grejer och bestämde sig för att jag skulle få en ny telefon. Han sa att även om vi fixar din andra så kommer allt du sparat försvinna. Så himla trist :(

Men men fick en ny shining telefon helt gratis :).

Nu måst jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0