Crazy Wifes

Jag är en sucker för reality TV. Real Housewifes är en favorit... Hitills har det varit Orange County, New York, New Jersey, Atlanta, DC, och nu Beverly Hills. Atlanta är den enda jag inte följt, men de andra har jag tittat på.

Den senaste Beverly Hills är verkligen over the top! En del av kvinnorna ser ut som skräcködlor med så mycket smink och plastic fantastic. Helt galna är de också. En av de spenderade 60 000 dollar (ca 420 000kr) på sin dotters fyra års dag. Harregu.... Har de inget vettigare att lägga pengarna på? Typ skicka de till mig eller nåt :p
Dottern såg inte ens glad ut....





Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag såg det avsnittet idag. Ungen höll ju för öronen när hennes egen "Theme song" spelades och hon ville ingenting förutom att vara med sin nanny. Trakiskt.

2010-11-05 @ 16:36:43
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Sara

Mitt barn fyller snart fyra, jag tänker lägga miiiiiiinst 420 000 kr på hennes kalas. Såklart. Hahaha. :)

2010-11-06 @ 16:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0