Freitag...

Vaknade halv fyra imorse, kan ju bero på att klockan åtta igår kväll låg jag och snarkade på soffan. Vid halv tio gick jag och la mig i sängen... Så halv fyra var jag och tuppen uppe haha.. Somnade på soffan lite senare men va uppe igen vid halv sju.

Nu ligger vovven och snarkar i mitt knä och jag tittar på Real Housewifes of Beverly Hills. Vovven har blivit helt konstig, varje natt ska han sova med sitt huvud på min mage. Han måste känna på sig att det är nåt där inne :)

Häromdagen lämnade jag han första gången själv i lägenheten, annars brukar han få vara i sin bur. Jag vet det låter helt hemskt, men det är det inte. Han är mysig filt, vatten och godis i sin bur. Men nu ska vi försöka så han kan vara ute i lägenheten när vi inte är hemma. Det gick jättebra iallafalla. Jag ska prova idag igen när jag ska iväg och handla.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0