Omotiverad och orolig..

Är så fruktansvärt omotiverad när det gäller till att plugga. Jag vet liksom att jag har två stora inlämningar imon, har vetat det i flera månader. Ändå sitter jag här dagen innan...why?? Och iställer för att plugga får jag för mig att jag "måste" göra massa viktiga saker som att diska, städa frysen, sortera papper, pch koka nyponsoppa. Hallå liksom...

Sen självklart är det tusen grejer jag ska oroa mig för. Det är läkar besök, räkningar, skolan, csn, hunden, bebisen och tusen grejer till. Jag är expert på att oroa mig i förtid. Richard är mer lugn och säger "We take that bridge when we cross it". Undra varför inte jag kan tänka så? Jag lär ju bli gråhårig innan jag blir 35...haha...

Bjuder på en idolbild på våran fina...



Alla säger att hon har min näsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0