Regn

Idag regnar det för fullt. Jag har faktist städat och tvättat lite. Funderar på att ta med hunden till parken, han är inte så förtjust i regn men han älskar att springa i vatten och där det är blött. Har ju gummistövlar och rejäla kläder så jag behöver ju inte lida precis. Fast först ska jag äta lite fiskbullar som blev över från igår.

På söndag ska vi gå in i vintertid. De är ju lite efter i detta land ibland ;).... Funderar på att sätta upp adventstakarna snart. Det är så mysigt ut. De är inte speciellt juliga utan en är svart och en är röd. Dagen efter thanksgiving, den 26e november, ska vi ta upp granen. Lite tidigt kanske, men det är tradition som vi skapa förra året och det tänker jag fortsätta med.

Later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0