Ryck upp dig

Nä nu blir jag trött på mig själv. Jag är trött!!!!!!!!!!! Somnar runt nio på kvällarna och brukar vakna runt 5-6... Helt galet! Haha.... självklart ska man vakna sjuttio elva gånger varje natt för att det är obekvämt att ligga på rygg/mage/sida..... Vilka problem man har.

Idag har jag massa saker jag vill göra... baka lussebullar, göra lite skolarbeten, plocka undan lite, skala potatis... Men jag orkar inte just nu....

Istället är jag lat och sitter här och tittar på TV.... nu ska jag ta mig själv i kragen..... I want the lussebullar!!

Här får ni en bild på min darling med de flygande öronen :)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Ja tack och lov att det finns internet och telefon så man kan prata med sina vänner och familj så ofta man kan! Och bra med skype som är gratis!! =)

2010-11-02 @ 19:40:37
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Ivana

Åh vilken söt darling! :)

2010-11-03 @ 09:15:59
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0