Smärta..

Måndag morgon, klockan är 5. Är trött och har värk i ryggen. Igår var hemskt. Jag gick och la mig i sängen för att vila lite och skulle vända mig från rygg till sidan och helt plötsligt så fick jag världens värk i svanskotan det gjorde så jävla ont!!!!! Jag skrek efter Richard som fick hjälpa mig upp, jag bara grät det gjorde så ont.... Har haft ont i ryggen sen dess :(... Foglossning kanske?

Idag ska jag till praktiken, vet inte hur det ska gå till men det får gå. Resten av veckan är jag ledig så det är tur det.

Måste göra lite läxa nu och förbereda min lektion jag ska ha idag för barnen.

So later!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch stackars dig faktiskt, hoppas du inte har lika ont nu. Tänker på er och saknar er!!



Puss och massa kärlek.



Ps. har uppdaterat min blogg!!

2010-11-22 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0