Sunny Lördag

Vilken jävla natt, nämnde jag att jag avskyr våran nya granne. Han tror att alla är intresserade att lyssna på hans reggaton/spanish whatever music mitt i natten. One more time och jag ringer polisen. Jag sov så himla dåligt och hade bestämt mig för att inte gå till skolan idag. Men vaknade kvart över sju och kände att jag måste verkligen gå för jag har redan missat några lektioner.

Kom hem från skolan, vem spelar hög music om inte Mr grannen himself. Min hjärna börja nästa koka. Jag ringde hyresvärden (som har öppet varje dag). Och hon sa att jag kan skriva ett klagobrev. Då sa jag men jag håller på att go crazy right now. Hon va väldigt förstående och ringde då till våra grannar som sedan sänkte. Va fan jag betalar inte 900 dollar för att bo i ett jävla ghetto lyssna på hög kass music all day and all night long.

Men men..... Sitter och kollar på mina kurser för nästa termin. Jag ska göra allt jag kan för att försöka hinna med allt innan lillan kommer. Men det är ju lite svårt, även om vi har ett beräknat förlossningsdatum så vet man aldrig när hon vill titta ut. Så länge hon inte är för tidig är jag nöjd :)

Nu har jag extrem huvudvärk och hunden är galen som vanligt....

Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0