Tuesday

Igår var jag världens trött och orkade inte blogga. Jag vaknade halv fyra igår morse och kunde inte somna om. Klockan sex åkte jag och lämnade darling på jobbet och sen åkte jag till praktiken. Helt galna ungar, den ena värre än den andra.

Hem och åt kyckling som smakade som plast...bläääää...

Btw, jag hade glömt mina böcker i skolan. Vilket minne jag har. Det blir bara värre och värre...haha!

Idag har jag varit i en fjärde klass och gjort observation. Läraren va himla trevlig och berättade att hennes mormor hade immigrerat från Sverige på 1920 talet. It's a small world after all :)

Nu har jag precis käkat fralla med ost och marmelad och lite choklad på det....

Snart ska jag skypa med Sofie, som för övrigt kommer hit den 28e december, I can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0