IKEA

Fick lurat med mig darling till IKEA idag, han är inte speciellt stort fan av att åka dit jämt och ständigt. Kärlek kallas det :). Vi köpte julmat (I know it is Oktober), lite julpynt (lite), lite småsaker till den lill*. Köpte tolv liter julmust. Som INTE ska drickas nu utan i December, det gäller att vara ute i god tid. Tänk om det skulle ta slut. Då står man där med skägget i brevlådan. Fick en längtan efter 10 December också. Då har IKEA all you can eat Swedish Julbord. YAY!!!!!! 10 dollar kostar det, urbilligt! Jag och Darling ska ta med hans syster och ungar dit. Det lär bli trevligt, och jävligt gott. Swedish julbord buffe lär ju vara en dröm för preggo me :)

Nu håller vi på och städar städar städar. Darling kastar gamal mat som jag köper men inte äter. Har lite läxor att göra idag också. Sen blir det sova, praktik imon.

Sen på tisdag ska vi till doktorn och lyssna på lilla hjärtat :).. Det ska bli mysigt!!!!

Natti natti

Här e jag och magen...


Kommentarer
Postat av: moster

Vilken fin bebismage:-)

Hoppas att vi kan komma till er i april

Kram moster

2010-10-11 @ 08:05:53
Postat av: sara

åååå va fin du är anna! och va rolig du är som köpt så mycket julmust :) kraaaaaaaaaaaaaaam

2010-10-12 @ 10:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0