Körv

Här sitter jag och har ätit korv stroganoff gjord på varm korv, eftersom älskade falukorv inte verkar existera i detta land. Jag är så trött på att äta mackor, flingor, ägg kan jag verkligen inte äta!

Idag är det plugg, plugg, plugg, plugg. Senare ska jag möta min advisor i skolan och vi ska prata hur och vad vi ska göra nästa termin. Terminen är från 10 januari till 10 maj. Jag är beräknad till 28e mars. Så förhoppningsvis kan jag göra färdigt allt innan det datumet så jag kan vara ledig sen. Det känns skönt att jag är skyddad under lagen när det gäller att föda barn och gå i skolan. Mina lärare är tvungna att hjälpa mig för att jag ska klara skolan samtidigt somjag föder barn (det lät hel konstigt, men ni förstår). Jaja de ska ordna sig. VI är ju två föräldrar till barnet!

Nä nu ska jag strax köra darling till jobbet, och hunden ska ut och göra sin behov!!

Later!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tack =) Det är helt galet hur lätt intervjun var.

Jag trodde att det skulle vara skräck scenariot..

Usch vad jag känner mig löjlig =)

2010-10-13 @ 15:35:27
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0