Ledsen

Nu sitter jag här och gråter och är ledsen för hunden är helt galen. Bara skäller och skäller just nu. Jag blir bara arg och ledsen. Mår inte bra idag, har varit ca 27 grader under dagen och det är för varmt. Jag pallar inte det just nu! Jag blir helt slö och känner mig sjuk typ. Imon ska det "bara" bli 22 grader, och sen ska det väl äntligen hålla sig under 20 strecket. Sitter och försöker plugga, men min lärare tycker tydligen att jag ska läsa igenom en 55 sidor lång bok om lekplats säkerhet. No thank you! Får ögna igenom och se om jag kan få ihop en sida reflection över det. Får väl skriva extra mycket om mina åsikter, och dubbelt radavstånd förstås :)

Nu längtar jag efter darling och hoppas han kommer hem snart! Längtar så till imorgon och läkar besök. De ringde idag och påminde om besöket imorgon. Det gör de alltid, så det är ingen risk att man glömmer. Service kallar jag det!

Kanske får bli lite julmust och pepparkakor senare, bara för att!!!




Kommentarer
Postat av: Helena

Jo, det kanske vore en bra idé :) Får tänka på saken.

2010-10-12 @ 16:31:41
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0