Mätt

Nu har jag ätit fiskpinnar, potatismos, gurka och majs.. Himlans smaskens! Darling gjorde urgott potatismos, det var himmelskt!!! Hunden står här och tittar på mig, han kanske tror det är feeding time...But no inte än.

Idag pratade jag med min älskade mamma. I miss her so much! (Självklart saknar jag alla i min familj, dont forget that)....

Blir plugga resten av dagen, har prov i morgon och andra grejer som ska inlämnas. Jullov snart??

Hösten har kommit med stormsteg. Igår va det 10 grader och regnade hela dagen. I love it! Äntligen får jag använda mina fina gummistövlar som jag köpte på Jula i somras. Jag gjorde ett riktigt kap nämligen :)....

Sugen på kladdkaka med vispgrädde.. Får se om jag orkar baka en senare. Jag gör nämligen den godaste kladdkakan ever (det är sant).... Mums, nu blev jag ännu sugnare.... Dear cravings... haha... Nä faktist det enda jag really crave är mjölk... Mjölk mjölk mjölk... I love mjölk!!!

Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0