Slapp

Efter att det hade regnat hela dagen igår, så skiner solen idag. På tisdag kommer Jossan och hennes kompis hit. Det ska bli himla kul att ses igen. Jossan är toppen!!! :)

Idag ska jag göra massa ärenden som jag inte gjorde igår, för att jag var för lat. Sen hade jag två skype dejter också. Pratade med Alle och Sofie, mina underbara vänner hemma i Sverige!! I miss you guys!

Så idag blir det en ganska tråkig dag.

Klockan är halv nio, och jag har redan gråtit två gånger, jag skäms nästan att säga vad ajg grät för. Jag kollade på TV programmet the Nanny. Och barnen mamma är ju död i serien och de pratade om henne och tittade på videos om henne. Tårarna bara sprutade.... Hormoner säger jag bara :)

Happy Friday!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0