Early

Nu har jag varit vaken sen kl 4 ungefär. Sitter här och tittar på Teen Mom och dricker Oboy (ja den amerikanska verision). Hade jobbiga drömmar och ville inte somna om för då hade de förmodligen fortsatt. Darling och hunden ligger fortfarande och snarkar. Det är kallt och mörkt. MYSPYS!!! Får nästan lite julkänslor :)...

Åh nu blev jag sugen på limpmacka med leverpastej..... Ge mig nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idag går jag in i v.15 och jag hoppas mitt illamående snart ska gå över. Jag längtar tills det ska bli gott att äta. Just nu känns det som jag äter bara när jag blir så hungrig och inget smakar direkt gott... Men men, det ska snart gå över säger "alla"...

Igår va jag darling på Babies r us och kollade. Det var roligt, och vi är så sjukt nyfikna på om det är pojke eller flicka nu. Så fina kläder! Men 4 veckor kvar tills vi får veta :)...

Nä nu ska jag äta frukost och sen plugga....

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0