Motivation...

...Hallo vart är du???? Måste plugga, har ingen lust att sitta sista sekunden som alltid. MEN jag orkar/vill/kan inte... Vilka ursäkter.... Nu har jag till och med börjat vika in tvätt och småstäda bara för att slippa att plugga.... Åhhhhhh

Imon är en viktig dag, då firar jag och darling 3ÅR... Yay... Finaste mannen i mitt liv. Sen ska vi också göra en annan spännande sak imorgon, men det tar vi imon. Men 3år, helt sjukt. Jag kan itne tänka mig att leva en dag utan honom. Han är det finaste jag har fått uppleva här i livet!! Han är den snällaste som finns, och han är bara min!!!! :)

Little Zach ligger och snarkar, och jag har Dharma & Greg på i bakgrunden. Älskade den serien när jag va yngre. Den är så himla mysig att titta på...

Nä nu ska jag försöka plugga lite, och titta efter pumpkin pickin farms. Snart ska vi iväg till en bondgård och plocka pumpor... Det ska bli mysigt!!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0