Dagar

Det är dagar som denna jag önska att vi bodde närmare familj och vänner. Det gör ont i hjärtat i dag att sitta här med min lilla skatt och det känns som jag inte har någon att dela henne med just nu. SJÄLVKLART har jag min underbara Richard, men just nu har han återgått till jobbet och allt känns lite trist och grått.

Jag saknar min familj och min vänner så enormt mycket just nu!!!

Fast jag är så lycklig med våran lilla Alice. Hon är så fin, trodde aldrig att man kunde känna så här. Hon är så snäll och söt.

Fina fina Alice mamma och pappa älskar dig mer än några ord någinson kan beskriva.... Har fortfarande svårt att förstå att hon är våran....



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken sötnos!



Jag vet precis hur du känner det. Jag önskar så att jag hade min mamma här. Visst kommer hon snart på besök, men det är ju inte alls samma sak.



Stor kram på dig!

2011-04-02 @ 23:23:30
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, Jolie tackar och bockar ;)



Vad söt hon är eran lilla tjej. Grattis!

2011-04-03 @ 22:10:49
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sådär kände jag det också i början, väldigt ensam om allt ansvar och då har jag ändå hela min familj och mina vänner runt hörnet. Det går över, även om det kanske inte känns så för dig just nu.

Grattis till söta tjejen. =)

2011-04-04 @ 09:56:11
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0