Friday...

Här sitter vi och har fredagsmys. Bebis sover på mitt bröst, jag har ätit french bread pizza, darling äter steak och potatismos. Till efterätt blir det glass.

Åh vad jag älskar att vara hemma med min familj.

Idag va vi hos barnläkaren, här finns inge bvc så vi går hos barnläkare. Lilla skruttan hade gått upp 227gram och jag hade gått ner 8.5kg. Dr sa att hon ser jättebra ut, så nu ska vi inte tillbaka dit förän 25 maj för 2månaders kontroll och vaccination.

I onsdags ramlade navelstumpen av så igår fick hon sitt första bad, inte speciellt populärt haha.


Kommentarer
Postat av: Maria

Amelia badade också i går för första gången....Vi filmade det hela och det var verkligen inte populärt! :-D

2011-04-09 @ 20:25:14
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Linnea i Alabama

men så söt!

2011-04-11 @ 17:28:59
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Johanna

Åh hon är såå söt...vill bara gosa lite med henne ju!! Pappa upp i dagen va=) Va bra att hon har gått upp i vikt och du gått ner;) Skönt! Njut för fulla muggar av att du kan hålla henne i din famn hur länge som helst. Här är det inte en lugn stund längre...phuu=)

2011-04-12 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0