På fredag

Ja imon kommer mormor, moster och kusin. Jag har knappt hunnit längta för det är fullrulle varje dag. Men jag längtar. Hoppas de får en smooth flygresa med inga förseningar. Det ska bli så kul att hämta de på flygplatsen imon.

Är lite rädd att jag knappt kommer få se röken av min lilla Alice, min mormor är nämligen helt galen i små bebisar och kommer antagligen nästan kidnappa henne från mig. Haha nä jag bara skoja.

Sen tar de med sig lite gottis från Sverige också woho :).....

Nu ska lilla Alice badas sen ska vi åka och hälsa på hennes kusiner.

Later!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hur går det för er där hemma? Har ni det mysigt med familjen?



Glad påsk!

Kram

2011-04-21 @ 16:07:09
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0