Påsklov

Denna veckan har jag springbreak, typ påsklov. Det konstiga är att precis om en vecka har jag min sista lektion och sen väntar sommarlov :)

Nu ligger fina Alice och sover. Jag har väl tänkt att plocka och rensa lite. Vi ska ju förhoppningsvis flytta i sommar så det är ju skönt att rensa lite.

Annars är det lite tomt efter att familjen åkt hem, men till jul kommer nästa lass över och hälsa på.... Längtar redan.


Alice och min kusin Albin..



Hon är så himla stark i nacken... Vårat lilla geni :)

Kommentarer
Postat av: Susann

Vad sot lilla Alice ar! Hoppas allt ar bra med er!

2011-04-27 @ 19:09:01
URL: http://susannbruno.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon är helt underbar...hon är verkligen stark i nacken. Nyfiken liten skrutt=)Puss

2011-05-02 @ 14:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0