Hunden del 718

Jaha idag fick vi åka tillbaka till vetrinären med hunden, han kliar sig som sjutton. Jaha då har hunden loppor. Blä va äckligt. Jag blir galen. Vetrinären hittade bara ett par få, och förhoppningsvis så ska det va borta snart efter loppmedel, och sen fick han tabletter mot kliandet.

Men usch vad äckligt med loppor (eller heter det löss). Jag kammade ut två stycken och höll på att spy.

Jaja vi har köpt spraya som vi ska spraya lägenheten med. Och vetrinären sa att de oftast inte sprider sig till människor, ska vara väldigt väldigt många isåfall..

Så hoppas de är borta snart...


Kommentarer
Postat av: sanna -saos.blogg.se

svar ja det är den uppfattningen jag också fått att det ska vara där. Precis som du säger så nöjer sig barn oftast med det lilla & jag tror dessutom det är nyttigt för deras fantasi och kreativitet att leka med oväntade saker. :)

2011-08-13 @ 23:56:15
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0