Juletid

Nu är julen över, Alice första jul. Va riktigt lyckad med massa fina paket och god mat och härligt sällskap. Bror med familj är här så vi försöker umgås, shoppa och bara ta det lugnt. På måndag börjar allvaret igen. I tisdags va vi i NY city. Hemskt väder så den dagen blev ganska förstörd, men vi hann med ett besök på svenska godisaffären Sockerbit. Trevlig! Idag är bror och Dessan i Atlantic City så jag och darling leker tre-barnsföräldrar. Det går bra! Imon blir det Amish country och lite shopping, sen blir det supe på Nyår och sen åker gästerna hem. Sen har jag en vecka att vila upp mig innan sista terminen på skolan börjar. Förresten så har Alice en öron infektion, vi har haft några riktigt jobbiga nätter så jag ringde läkaren och mycket riktigt hade hon en infektion, så nu är det antibiotika i tio dagar. Igår kväll fick hon sin första dos antibiotika och lite alvedon sen sov hon från kl 20 till halv sex, underbar natt!

Sen kan jag också meddela att lilla damen har börjat gå så nu är det full rulle i vårat hus! Hon är så söt, våran docka!

Här kommer lite blandade bilder...




Ute och går med pappa på Svenska Ambassaden i Waashington D.C.




Alice och bästisen i likadana kläder (inte planerat faktist)



Att äta är ju jättekul...



Julafton...




Årets julkort...




Alice snygg i sin nya tröja från NY...




Min lilla pepparkaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0