Matte!

Här sittter jag på min sista mattelektion nånsin, hoppas jag iallafall. Känner lite revansh eftersom jag va tvungen att avbryta denna kursen förra terminen pga av min graviditet. UNDERBART. Snart är det jullov. Jag har en muntlig presentation på onsdag i spanska. Detta kommer ske via skype eftersom det är en online klass. Ska bli spännande.

Sen väntar EN månad med underbart jullov!! Jag längtar. Om två veckor kommer även familjen Örngren (kära bror och svägerska och brorsbarn) och stannar över jul och nyår. Det tåras i ögonen när jag tänker på det. Det kommer bli underbart. JAG LÄNGTAR!!!

Vi ska göra massa trevligt, och bara slappa och umgås. Vi ska även ut på tur till Washington D.C. och New York City!! Längtar....

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: usa-mamman

hej vi bor i abingdon, nara delaware gransen! wohoo va kul, vi maste planera in en playdate ju!

2011-12-06 @ 00:45:30
URL: http://usamamman.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0