Cute!!

Idag har vi varit och sett på våran lilla baby. Hon sov stenhårt och bägrade att röra på sig. Men hon va lika söt ändå. Huvudet är fortfarande ner, och vi hoppas att det stannar så. Jag frågade igen om de kunde kolla igen om det verkligen va en tjej, och det va ingen tvekan om det.

Finns en himla rolig website där man kan designa egna tryck på kläder och annat. Här hittar ni den. Tänkte beställa något liknande den här



Sitter och slöar när jag borde plugga. Har ett prov ikväll, men det är så tråkigt!!! Jag längtar så mycket efter våren, igår strålade solen (fast det var iskallt) men jag fick verkligen vårkänslor...

Våren skynda dig!!! Ok!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0