Matte prov

Inatt har jag sovit gott, men konstiga drömmar som vanligt. Drömmarna blir bara värre och värre haha. Vet inte vart jag får allt ifrån. Strax ska jag köra darling till jobbet och sen ska jag till skolan och göra ett matteprov. Mattekursen jag tar är halva i klassrummet, och halva får man göra på egen hand. Så vi har inga prov i klassrummet utan man får gå till ett test center och göra provet. Och självklart har jag väntat till sista dagen som vanligt :).

Senare blir det hem och plugga, leka med Zach, tvätta och plocka i ordning... Senare ikväll ska vi nog hem till en kompis på lite inflyttningsfest. Det ska bli kul.

Kan inte fatta om sju veckor är hon garanterat här :)... Jag längtar..... (och är terrified)....

Later!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är också terrified i bland! :-)

2011-02-12 @ 16:08:11
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0