Nesting...

Jag har helt klart drabbats av nesting. Nesting är väl typ sätta bo, eller liksom fixa, städa, dona, och göra färdigt allt innan lilla fågelungens ankomst. Idag har jag städat, pluggat, diskat, tvättat, bakat. Hittar helt onädiga ställen att städa på. Allt ska dammas, varenda liten list. Tvätta har jag gjort ca 704 gånger de senaste veckorna. Jag fattar inte hur det kan bli så mycket tvätt + att jag har tvättat massa massa bebis grejer of course.

Nu står bullarna på jäsning och ska snart in i ugnen. Blev vanliljbullar istället för kanelbullar. Jag älskar det. Tanken är ju att ha i frysen och ta med till sjukhuset, men det lär ju knappast bli några kvar haha.

Pluggar gör jag för fullt. Det är lite kämpigt med matten, jag bli tokig. hade en quiz jag gjorde online i torsdags. Det var fem frågor och jag satt i två timmar. Jag försöker göra färdigt så mycket jag kan nu innan hon kommer. Tror inte det blir lätt att plugga med en liten i famnen. Tur att jag har världens bästa darling som jag vet kommer hjälpa mig så otroligt mycket.

Bjuder på en bild på mig och snygging Zach...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0