Trött

Sitter här och har precis ätit scones som jag bakade i morse. Min darling är galen i scones och det är ju så himla enkelt att göra. Mitt huvud är helt slut efter två timmars mattelektioner där jag försökte suga åt mig varenda litet ord av information. Jag måste verkligen kämpa med matten för just nu ligger jag på underkänt. Vet inte vad det är, well jag antar att det är mycket i mitt liv just nu och jag orkar inte riktigt fokusera. Men jag måste måste måste göra det nu. Jag kan inte få underkänt, det går bara inte!!!

Vid fem är det dags att åka till skolan igen. Vi ska ha en grupp presentation, jag och två andra tjejer. Jag har gjort hela jobbet själv. Why?? Jo för det första så bor de 50 minuter från mig och jag har ingen lust att åka dit extra. Sen så är presentationen att designa ett klassrum, och jag gillar arts & craft så jag tyckte det va roligt att göra detta. Sen skrev jag bara en sida om vad klassrummet innehöll. Lätt som en plätt. Jag vet att de andra två tjejerna tycker att jag gjort för mycket, men det va kul att göra de. De sa att de own me babysitting forever. Så det låter ju bra :)

Har foglossning så ibland vill jag bara gråta så fort jag tar ett steg, har mycket sammandragningar och förvärkar. Jag hoppas att hon är på G. Hon är ju färdigbakad därinne så jag tycker hon får komma snart (men absolut inte på en måndag då jag måste gå på mina mattelektioner :)

Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0