Am back

Iallafall för en stund, har fått igång den gamla datorn men man vet ju aldrig hur länge den kommer hålla, för batteriet glappar.

Kan inte fatta att det är 2011 nu. Och om ca 10 veckor kommer våran lilla flicka att födas. Spännande!!!! Och himla nervöst.

Nyår spenderades på ett hotellrum i New Jersey med min man och hund. Klockan 22.30 sov jag som en stock och vaknade sen första januari. Jag är sjukt trött varje dag, kväll, morgon och natt. Somnar varje dag på soffan mellan 20 och 21. Vaknar varje dag vid 4-5, ibland kan jag somna om ibland inte.

Skolan har börjat, och jag vet att det kommer bli otroligt tufft. Jag är livrädd att jag ska gå in i förlossning när jag är på campuset som ligger över en timme bort från sjukhuset. Som tur är har jag två underbara lärare som vet att jag ska ha barn, och ställer upp. De är kvinnor med egna barn, unra hur det hade gått med manliga lärare haha.

Vi har typ allt färdigt för den lillas ankomst. Måste bara köpa madrass, vagn och blöjor. Vi har sjukt mycket kläder. Vi fick massa fint på babyshowern och sen har jag köpt lite på rea.

Nu ska jag köra darling till jobbet. Han har varit hemma några dagar för han har varit sjuk, smittad av mig som va sjuk innan.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0