Woho

Datorn fungerar fortfarande. Får ta vara på varenda minut med den, man vet aldrig när den kommer lägga av. Igår somnade jag klockan 21. Japp. Har sovit ganska bra, med konstiga drömmar. Inte ont i ryggen som i förgår natt.

Idag ska vi på UL, det ska mätas, mätas, mätas. Jag är så nyfiken på hur mycket hon väger. Sist innan jul vägde hon ca 800 gram. Våran lilla är en liten latmask, hon sover väldigt mycker därinne. Hon är vaken nån/några gånger per dag. Hoppas de håller i sig när hon kommer ut, så hon blir en bra sovare. Men med två extremt lata föräldrar kan det väl inte bli annat?

Nu ska jag ta ut hunden innan vi ska sticka iväg.

Later!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det går bra på UL! :-)

2011-01-19 @ 17:42:01
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Johanna

Your back..:) Jo, stammer... jag har ett 1ars jobbtillstand som man kan fa efter att man pluggat. OPT kallas det... inte alls svart att soka det... fick alla papper fran skolans international office och det ar iochmed graduation du kan soka det. Ar inte alls jatte krangligt! Nar slutar du skolan??

2011-01-19 @ 23:54:31
URL: http://loppansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0