Barnkläder

Igår va jag i mallet och tittade runt. Va inne på h&m en sväng. Hittade fina tights och en tröja som Alice kan ha till hösten. I USA finns det ett enormt utbud av barnkläder, men många märken och affärer säljer typsik flick och pojk kläder. Jag älskar rosa, lila, kjolar, klänningar, glitter. Tryck som säger "mommy´s princess", "daddy´s little girl" och liknande. I en viss mängd. Jag känner att nu när hösten kommer så vill jag ha lite mer brunt, grönt, svart, beigt, och vitt. Inte någon skrikig rosa eller orange.

H&M har fina höstkläder, inte så stort utbud dock. Baby gap har otroligt fina saker, men det är snordyrt (tycker jag)... Jag tycker att i Sverige så finns det otroligt fina barnkläder (även där dyrt tycker jag). Alice har massvis med kläder från lindex (är min familj lindex tokiga tro?).. I love them....



Hon kommer bli så fin i höst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0