Blääää

Jag blir så innerligt jävla trött på dessa pappershus de bygger i USA. Seriöst, isolering? Betong? Nääää här ska sparas pengar och då bygger vi hus av papper istället. Vi har precis flyttat. Den största orsaken va att vi ville flytta till billigare, men också att vi hade jobbiga grannar som spelade tv och musik jätte högt. Och va hände nu. Tro fan att våra nya grannar är ännu jävla mer högljudda. Fan jag orkar inte mer!!!! Jag vill bara sova, inte höra boom boom boom boom. Vi har varit och knackat på och de skulla sänka, vi har sagt till hyresvärden två gånger (och då har vi bara bott här i fem dagar). Seriöst.

Nog för att jag älskar USA, men bygga hus det kan de fan inte göra. Jävla tunna spånskivor. Allting lutar, inget är rakt. Golvet gungar när man går på de. Väggarna lutar, möbler måste skruvas fast. Dörrar gjorda av tunnaste trä...

Åhh jag längtar hem till betong!!!

Sådär, nu har jag ventilerat tillräckligt!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, ja jag kan förstå att en del grejer känns extra viktiga när man bor utomlands! Och förr eller senare kommer hon ju få tänder lillgumman din med ;)

2011-07-27 @ 11:34:26
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Eleonor

Det verkar som att arbetarna inte kan gora nagonting ratt. Jag hittar alltid fel. Vi har inga hogljudda grannar eller fel i lagenheten men jag hittar fel i andras bostader. Och i ett mall som ligger vid Jasons foraldrar far har dom kaklat och golvet ar helt krokigt. Undrar vad dom anstaller for manniskor egentligen?

2011-07-27 @ 16:45:49
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0