Flytta

Om två veckor och två dagar flyttar vi!! Eller vi får nycklarna då. På min födelesedag, vilken present :). Sen har vi 10 dagar på oss att flytta ut allt från den nuvarande lägenheten och städa. Vi valde att göra så eftersom vi kan inte göra flyttningen på en eller två dagar då jag inte har någon barnvakt eller hjälp med nåt. Men det ska nog gå bra :). I am so excited.

Nu ligger lilla dockan och sover i mitt knä. Min trollunge. Hon gör livet värt att leva, och när hon skrattar och ler finns det inga bekymmer eller problem.

Idag är det ungefär 1000 grader varmt så vi håller oss på hemmaplan. Snart ska vi åka iväg och hämta pappan i familjen från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0