Framgångsrik

När är man egentligen framgångsrik. Jag sitter här och funderar. Är det efter jag blivit känd? Tjänat min första miljon? Sprungit ett marathon lopp? Kommit på hur man ska lösa alla världens problem?

Enligt Wiktionary är man framgångsrik om man har stor framgång, det går mycket bra för än, eller man har många positiva händelser och få missöden. Är jag framgångsrik?

Antagligen inte om man ska gå efter Wiktionary. Visst har jag många positiva händelser (väldigt många), men det finns (och har funnits) många många missöden. Men vet du Wiktionary, screw you! Jag är hur framgångsrik som helst! Jag har hela världen framför mina fötter. Jag lever i the land of opportunity. Jag har en underbar familj, världens finaste dotter som jag har fött (bästa framgången). Jag har en underbar sambo. Hela tjocka släkten hemma i Svedala. 

Får jag då inte kalla mig framgångsrik för att jag har många missöden i mitt liv. Hur ska man skapa framgång om man inte går igenom missöden?

Jag är framgångsrik, take it or leave it!

 

En framgångsrik kvinna i sina bästa dar...


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Helt ratt!!!!!!!!!!!!!! Sa ska man tanka... Alla ar vi framgangsrika pa olika satt.. Nu sitter jag nte och sager att en uteliggare ar framgangsrik men har man ett hem, en familj och karlek sa ar man framgangsrik. Och det storsta du nagonsin har gjort och som gor dig till en riktig kvinna ar att du fott ditt barn! Tank vad haftigt!!!



kram

2011-07-10 @ 00:15:08
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0