Icke vit

Jag tycker alltid att när jag tittar på Alice att hon ser helt vit ut, hon kanske ser lite lite solbränd ut. Men folk säger ju att hon ser mixed ut. Det var inte förrän förra veckan jag verkligen såg skillnaden. Vi var på en prova på klass på ett ställe som heter gymboree. Det var lite sånger och rörelser. Det var himla trevligt men det är alldeles för dyrt och ligger lite långt bort för att jag skulle kunna gå på det varje vecka. Iaf så skulle vi lägga alla barnen i en cirkel brevid varandra. Och då såg jag att Alice INTE är vit. Hon har så himla fin färg :)

Min älskade lilla flicka.



Ser ni Alice? Hon har lila byxor och en body med hjärtan på.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart man ser vem Alice är...sötast av alla ju!! Hon är så fin och en riktig blandning av dig och Richard. Man ser bägge i henne, verkligen 50/50 där...hihi!

2011-06-10 @ 21:31:13
Postat av: Anna-ängeln Lova, Alvin & Lykkes mamma

Klart att jag ser din lilla pepparkaksgumma. Jag har alltid tyckt att bebisar och barn med just den "färgen" är så söta, speciellt flickorna sen med sina små krullor i tofsar :-D

2011-06-11 @ 23:26:08
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0