Sämst

Åh visst är jag sämst på att blogga. Dagarna går i ett. Ibland är vi ute och ränner och ibland är vi hemma och gör ingenting. I torsdags var vi på våran första playdate. Det var jag och tre andra mammor som träffades hemma hos en av mammorna. Det var nog mer playdate för mammorna än för bebisarna :). Helt underbart. Vi käkade lunch, pratade pratade pratade och åt världens godaste jordgubbar. Smakade som svenska, de va små och underbart söta!

Jag är sååååå tacksam att jag träffat många underbara mammor i mammagruppen. Vet inte hur jag hade klarat dagarna annars.

Lilla Alice bara växer och växer. Doktorn säger att hon är way a head i utveckligen och hon har grymt stark nacke.

Här är lite nya bilder på henne. Den stora kaninen har hon fått av en vän till oss. Den kom hon med till sjukhuset. Den är sjukt stor :)






Kommentarer
Postat av: Alle Balle

Underbara fina Alice. Hon kommer bli en riktig superwomen =). Å va jag saknar dig å önskar att vi kunde gå på playdate. Jag är glad att du träffat roliga mammor att umgås med. Puss å kram från Alle på andra sidan Atlanten

2011-06-07 @ 20:03:37
Postat av: Eleonor

vad kul att du har träffat andra mammor att hänga med! Det är viktigt att komma ut och prata med andra i samma situation =) Och dela tips!

Vad söt Alice är. Hon har jättefina ögon!!!

2011-06-07 @ 23:37:48
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Jag har tyvärr inga tips alls för det. Eftersom vi har så liten säng så har Lova sovit i egen säng sedan dag ett, men öva, öva, öva så håller jag tummarna för att det släpper snart! Kram

2011-06-08 @ 13:05:16
URL: http://madeleines.se
Postat av: Johanna

Hon är verkligen jätteduktig=) Kommer krypa snart!! Men njut så länge hon ligger still...haha, sen blir det full rulle på playdaterna även för ungarna!! Kul att du hittat roliga mammor iaf! Men säger som Alle...jag hade velat ha playdate med er! Puss

2011-06-10 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0