Fina

Jag är så dålig på att blogga just nu. Jag är fullt upptagen med att sitta och titta på min lilla Alice. Jag kan bara sitta och hålla henne och titta på henne hur länge som helst. Hon är det finaste som finns i hela världen.

Hon är en snäll liten ängel, bara gråter lite när hon är hungrig, eller det ska bytas blöja. När hon är vaken är hon väldigt med och tittar runt, och tittar på en. Då smälter jag.

Jag och darling undrar varje dag hur vi kunde skapa något så underbart....

Åh jag älskar att vara mamma och jag älskar våran lilla ängel.


Kommentarer
Postat av: Kiqi

Så otroligt fin! STORT GRATTIS till hela familjen. nästan precis 2 år efter min lilla sessa. Hon är ju född den 28.. Man har inte mycket tid för bloggande med ett sådant underverk i familjen!! GRATTIS IGEN! Kram

2011-04-01 @ 13:03:56
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0