Hemma

Nu är vi hemma. Det känns jättekonstigt. Det är en hel ny värld. Vi har inte hämtat hunden ännu, får bli imon eller på måndag. Måste få landa lite först.

Vi har världens snällaste och finaste lilla Alice. Hon bara sover och sover och äter. Och jag vet att det kan ändras efter ett par dagar. Men just nu njuter vi för fullt.

Hon är så fin så jag kan inte sluta titta på henne. Jag kan inte fatta att jag har fött henne. Som jag kämpade. Men det var det värt. Varje sekund av smärta är som bortglömt nu när jag tittar på henne.


Kommentarer
Postat av: Maria

Men visst är det skönt att vara hemma ändå? Jag spenderade ju fem dar på BB och kunde knappt vänta tills jag kom hem. Sova i egen säng osv. :-)

2011-03-28 @ 04:44:55
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0