Tröttast i stan

Igår och idag har jag varit så otroligt otroligt trött. Har vaknat tidigt både igår och idag, för vi har haft tidiga besök hos doktorn. Idag när jag kom hem var jag tvungen att sova i två timmar, och jag är fortfarande lika trött. Har noll energi.....

Idag var vi hos läkaren och hon kollade om jag hade öppnat (säger man så?) mig nåt. Men noooo här var det lika stängt som systembolaget en söndag i Sverige. Jag vet att det inte är dags för bebis än men jag är sååååååå otålig. Tänker på det hela tiden. Längtar så efter henne. Vill träffa henne nu!!! Tålamod är inte mitt förnamn precis.

Nu måste jag strax gå ut med hunden. Inget som lockar i det här svenska sommarvädret vi har. Regn regn regn och ca 10 +- Till helgen ska det bli fint väder. Kanske solen kan pigga upp mig lite. (Ja mormor jag ska äta mer grönsaker!!!) :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Passa på att sova och vila upp dig nu, förlossning är som att springa ett Maraton :-)

Eftersom det är första barnet så kommer du säkert inte att öppna dig innan förlossningen satt igång så för den saken skulle så kan det nog ske när som helst ändå.

35 dagar kvar :-)

Kram Moster

2011-03-11 @ 07:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0