Utslagen hjälte

Nu ligger lilla hjärtat och sover. Min duktiga älskade flicka. Stackars hunden som får lida lite idag för jag vågar inte röra henne så vi kan ta ut hunden. Han får helt enkelt hålla sig lite extra idag.

Idag har Alice fått dricka katrinpplommonjuice, ingen hitt vill jag lova. Oh noo juice till en sån liten tänker ni. Men min lilla tjej har inte bajsat på 12 dagar så vi ska prova med juice två gånger om dagen i en vecka och se om något händer. Hennes läkare säger att det är ingen fara så länge hon äter normalt, kissar normalt, inte ser gravid ut, eller verkar ha ont. Hon gillar väl helt enkelt inte att bajsa :)....

Jag gillar våran läkare vi valde för Alice, han är barnläkare och har en mottagning tillsammans med en annan läkare. Där kan Alice gå tills hon blir 18år. Man kan ringa de dygnet runt om man är orolig eller har frågor. Är det något mindre akut får man en tid så fort de öppnar är det värre så ska man självklart åka in till barnakuten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0