Den lilla...

I måndags blev Alice sju månader. Jag har inga ord, allt har gått så fort. Vart har tiden tagit vägen. Snart flyttar hon säkert hemifrån också :(, nä jag bara skoja.

Men det har varit de sju bästa månaderna i hela mitt liv. Hon är så smart min lilla tjej. Hon ligger inte på lat sidan så att säga.

Alice kan

-Sitta
-Krypa
-Sitta från krypa
-Promenera om man håller i hennea
-Resa sig upp när hon håller i nånting
-Söger dada, Richard är så stolt

Och det senaste, gå själv med gå vagnen. Jag är super stolt :). Tur att vi har heltäckningsmattor för det går inte så fort då :). Vi tror att hon kommer nog börja gå inom snar framtid, men vi får se.

Hon är iallafall solstrålen i våra liv. Hon är nästan alltid glad. Väcker oss alltid på morgonen med skratt och pilla en i ansiktet.  Hon är smart, om man säger "where is ...." så tittar hon runt omkring och letar efter vad man frågat.. Tex where is vovven (jag är grym på att blanda språk haha). Hon lär sig tre olika språk (Svenske, engelska, Swahili). Hon är mycket smart!!!!

Vi älskar våran lilla Alice så himla mycket...No words...



Kan man vara sötare??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0