Fullt upp...

Ibland tycker jag att jag inte gör något med mitt liv, fast ändå har jag fullt up. Dagarna rullar på och på måndag blir lilla Alice sju månader. Helt sjukt. De flesta av hennes kompisar är födda i februari och är åtta månader så det pratas redan ett års kalas haha. Vi alla ska nog ha ett gemensamt kalas för bebisarna, annars blir det att spring runt på kalas varje vecka i över en månad.

Själv har vi redan fixat tårtan till Alice (ja den är inte färdig alltså). En av mammornas man är konditoor (känd sådan), min man är bilmekaniker. Min väns bil behöver lite body work, så bil reparation mot tårta. Väldigt bra val :)

HÄR kan ni gå in och läsa lite om honom (min väns man alltså haha). Han vann TV-showen "The next great baker" på TV-kanalen TLC. HÄR kan ni titta på de.

Iallafall nu skulle inte hela inlägget handla om honom.

Imorgon ska jag lämna hunden på kennel, hanska på mini semester i två dagar och få lugn och ro. Vi har nämligen superviktiga saker för oss denna helgen. Imon kväll ska vi hem till en av mammorna på bon fire, och lite festligeheter. Och sen på söndag ska vi ha ett halloween mingel här. Alla bebisar ska komma utklädda :). ALice ska vara nyckelpiga...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0